JAG SKÄMS!

heej.. eller vågar man ens säga det skäms verkligen över uppdateringen, men nu ska det verkligen bättras! I måndags började jag med min jobbkurs, har varit ganska tråkigt eftersom det är mycket teori så vi har skrivit mycket. Idag var vi hela eftermiddagen i vattnet och fick lära oss dom fyra sim sätten och grunderna till det. Jag tyckte det var iskallt i vattnet så det var mest besvärligt, "så possitiv jag är" hehe. Men ska bli roligt när kursen är klar och få börja jobba.
Nej nu bort från det tråkiga min vecka kommer typ se ut såhär
Torsdag: kurs sen, sen träning.
Fredag: kurs, vara med Andre tror jag
lördag: inget planerat?
Söndag dj dm
Ja men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra skulle varit med andre men han är med en kompis istället.. men men får väl bara vara hemma kommer mer sen puss hej!
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0