Hemgång ikväll!

ola! Är fortfarande i Spanien med strålande sol hur skönt som helst fattar inte varför jag sitter inne? men det är så grymt varmt ute lite jobbigt. I kväll vid sju tiden blir det hem gång, kommer hem i natt någon gång sover kvar hos älsklingen i natt sen kommer pappa och hämtar mig i morgon. Ska bli skönt och komma hem men endå inte har inte träffat familjen på ett bra tag så det blir mysigt men tråkigt att åka ifrån värmen.
Mer denna vecka blir det att träna torsdag och sen träningsläger i helgen sen nästa vecka börjar jobb utbildningen så ja det är väl det jag har kvar på mitt lov, nej nu måste jag ut och pressa lite sista timmarna puss och kram Sandra
P.S kul att du börjat skriva lite sis <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra att du är hemma snart igen...älskade unge....puss puss

2010-08-10 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0