FÖRSTA DAGEN!

HEJ! idag var det ju första skoldagen och det var faktiskt riktigt okej, fick en rolig klass faktiskt. Vi fick lite papper och saker ,köra namnlekar, och sen spela brändboll, det var kul. Nog om det!
Jag har ju glömt att säga att igår så fick jag ett ryck och färgade håret brunt? känns jätte konstigt eftersom jag varit blond i fyra år nu. Men ibland måste man göra lite konstiga saker så brunt vart det hahah..
Mer jag gjort idag är väl att vara med älsklingen sen varit nere på träningen har haft grym huvudvärk så var inte med men var nere och shit va sjukt med mygg det var. Var kom alla dom ifrån liksom?
Jaja ska ta mig en kopp te nu puss och kram sandra
Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice hair! :D

2010-08-25 @ 14:38:20
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0