:)?!

heeeeeeeeeeeeeej! Ber om ursäkt att det inte blev något inlägg igår vet inte varför riktigt faktiskt. Efter skolan var jag med älsklingen och vi bakade blåbärspaj och sedan sov en stund i soffan. Jag lagade middag till hela fmailjen och vi drog sen på träningen. Träningen vart helt misslyckad vet inte varför men kunde bara inte få fart på benen. Sen hem och kolla lite tv och städade lite i rummet och sedan blev det natti natti för oss.
Idag har jag varit i skolan och sen varit hemma hos mamma och tagit det lugnt och ätit et god middag, jätte gott syster lagade maten. Vid ungefär nio kommer jens och Älsklingen med bilen och hämtar mig så ska jag hem till honom och sova, ska bli mysigt. Imorgon så är det ut i skogen med klassen haha jag och Emma ska laga mat xD kommer gå grymt! nej nu måste jag packa makaroner puss och kram skum banan ;D

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0